Историята на Milka

Над 120 години нежни моменти

1826 r.

Филип Сушард започва да произвежда шоколад Suchard в родния си град Серьер близо до Ньошатѐл.

1913 г.

Популярността на Milka нараства все повече и повече. През 1913 г. Milka се произвежда 18 пъти повече от колкото през 1880 г.

1922 г.

Логото на Milka вече е по-голямо и със златист цвят.

1926 г.

MILKA ПРЕДСТАВЯ СЕЗОННИ ПРОДУКТИ.

1950 г.

Опаковката на Milka отново е променена: Логото вече е бяло на лилав фон.

1962 г.

ЛОГОТО НА MILKA Е ПАТЕНТОВАНО.

1964 г.

ОФИЦИАЛНО ЛИЛАВИ! Лилавото става официалният цвят на марката.

1965 г.

MILKA СТАВА ЗА ПЪРВИ ПЪТ ЛИДЕР НА НЕМСКИЯ ПАЗАР.

1972 г.

През 1972 г. Young & Rubicam създават кравата на Milka, а през 1973 г. тя става централна рекламна фигура на марката.

1973 r.

КРАВАТА MILKA ПРАЗНУВА СВОЯ ТЕЛЕВИЗИОНЕН ДЕБЮТ.

1977

MILKA РАСТЕ! От 1977 г. шоколадите се предлагат и в разфасовки от 200 грама като големи шоколади, както и в разфасовки от 300 грама като много големи шоколади.

1987 г.

MILKA СЕ ПРЕДЛАГА И ВЪВ ФОРМАТА НА СЪРЦЕ.

1988

НОВАТА ВИЗИЯ НА MILKA! Milka получава нов дизайн и ново лого: Кравата и алпийският свят са все повече на фокус.

1995 г.

MILKA СТАВА СКИ СПОНСОР. Надуваемата крава Milka се появява за първи път на ФИС Алпийска купа в Лиенц. Това превръща Milka в един от най-разпознаваемите спортни спонсори.

2000 г.

МИЛКА ИДВА В БЪЛГАРИЯ!

2001 г.

MILKA ПРАЗНУВА 100-тния си РОЖДЕН ДЕН!

2007 г.

MILKA ПОМАГА ЗА ОПАЗВАНЕТО НА ОКОЛНАТА СРЕДА. Milka започва да се предлага в екологично чиста опаковка, която замества алуминиевото фолио.

2011 г.

Въведен е новият слоган на кампанията: Осмели се да покажеш нежност.

2012 г.

MILKA ПРАЗНУВА 111 ГОДИНИ НЕЖНОСТ!

2016 г.

Milka „Нежността идва отвътре.“ – новият хедлайн разкрива ясно, че във всеки човек има нещо „нежно“, точно както в нежния млечен шоколад Milka.

2018 г.

Логото Milka получава модерен външен вид и усещане.

2018 г.

Шоколадите Milka вече се предлагат в магазините в матово фолио. Новата опаковка подчертава по-ясно разнообразието от продуктите на Milka. Задната страна на опаковката предлага на потребителите изчерпателна информация за съставките и хранителните стойности на продуктите.

2019 г.

Milka добива 100% от какаото, нужно за производството на шоколада, от програмата за устойчиво развитие на Mondelēz International, Cocoa Life.